Yprkk kız yok annem beni 14 sene sonra bulmuş o zamanlar özel doktorlar falan lükse girerdi çok pahalıydı diyor şuan 28 yaşındayım düşün yani ama rahmetli baban her ay o parayı bulur özele giderdik hiç bir sorunum yoktu sadece sürekli lekelenmem olurdu birde çatım dar olduğu için ve sen iri olduğu için sezeryan oldum diyor yoksa bende dedim anne sende kesin şeker falan çıkmıştır dedim güldü bana bir tek sen mi gidiyorsun öyle ayda bir doktora dedi bende zamanında çok para döktüm özel doktorlara diyor 😁😁 ama muz çok yemiş muz aşerirdim öyle diyor günde 2 kilo muz yerdim diyor birde ayva çok yemiş onlarla alakalı olabilir mi bilmiorum ben şimdi günde 1 tane muzu zor yiyorum 2 kiloyu hiç yiyemem zaten kabızlık sorunu çekiyorum 2 kilo tuketsem heralde kabızlıktan patlar ve ölürüm😁