EngucluAnne kendinize bu güzel süreci acaba birşey mi oldu niye hissetmiyorum diye zehretmeyin. Ben 5 ay o kadar kustum ki yemek borumu yırttım doktora kontrole giderken ultrasonda bebeği göreceğim diye sevinemezdim bile çünkü elimde poşet kusmamak için Allaha yalvarıyordum. Eğer bi de bebek hareket ediyor mu acaba diye düşünseydim bu strese de dayanamayıp intihar ederdim sanırım. O yüzden bence hem sizi hem bebeğinizin sağlığını düşünüp mutlu olun beterin beteri var bırakın hissiyat sonradan gelsin