Yprkk vallahi dogru soyluyorsun birde o o kalp atışını bekleme süresi vardı Allahtan kizim hemen 6.hafta da duyurdu bize kalp atışını ama sonra da şu ilk 3 ay bi bitseydi demeye başladım şimdi de 30.haftalara gelseydim hayırlısıyla diyorum ama dışardan bakınca biri hamile olunca yani bi bakıyodum karnı kocaman olmuş ne ara büyüdü karnın diyordum gel birde bana sor diyordu demek ki öyleymiş ben buna hep şey diyorum mesela tatilken zaman çok hızlı geçiyor ama hafta ici yani çalışıyorken o zaman bir türlü geçmek bilmiyor buda öyle birşey gibi 😁😁