Pericinar07 Kader_13 daha çok var ondan kasıntın canım ilerleyen zamanda daha çok olur ama dediğim kremi al ben 28+3 günlük hamileyim sürekli oluyordu simdi geçti şükür 😊
Zeynepyigit56 Ben fitill kullandım baya buyuklerdı cok sukur hemen gectı ıc kısmına kadar vurmustu mantar ay. Sabahlara kadar yatamıyordum..
Kader_13 Zeynepyigit56 kremi yarın kullanayim inşallah bende etki eder olmadı fitil kullanırım bende ☺️
Zeynepyigit56 Nurlella ayıptır soylemesı bn aynadan baktıgım zman ufak mınnak isilik gıbı olmustu ıc kısmına kadar kasınıyordu fıtıl 3 ane kullandım gectı
Pericinar07 Kader_13 valla bende oluyo doktora söylesen fitil verir banada verdi ama ben kullanamıyorum 😅
GizemAras Kader_13 canım ben doktoruma söylemiştim kaşıntım var diye direk canestanı verdi ondan sonra da hiç sormadan her zaman kullandım zaten canestan genellikle bebekler içinde kullanıldıgı için pişiklerde falan zararı yol sadece rahatlatıyor
Skn23 Kader_13 dıştaysa evet krem iyi ama içteyse fitilden başkası kurtarmamıştı beni. Ama o zaman hamile değildim tabi ki . Hamileye ne verirler ne kullanılır bilmiyorum
Kader_13 Skn23 araştırdım gebelikte yoğurt ve krem öneriliyor yani biraz onlara şans vericem inşallah işe yararlar ☺️🤭
banusss Ayyy bende aynı durumdayım döküntü oldu ve kaşıntı var. zalain krem verdi doktorum inşallah geçirir.37. haftamdayım birde