Zeynepyigit56 anladım ben gözle göremiyorum pek bisey ama acayip kaşınıyor aşırı sıvı halde akıntım çok yoğun drda enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi fitil birde ama antibiyotik içmeğe çekiniyorum fitil de bir müddet rahatlatıyor 10 gün falan sonra tekrarlıyor ama bana tek doz fitil veriyor sürekli canım