Begumb Bende izmirden kızlar Fahrettin Altay tarafındayım 36+1im. Kız bebek bekliyorum nasipse🙏🤗 Egepole gidiyoruz. Var mı Egepolde doğum yapacak olanlar?☺️
Gldn35 Begumb bende egepole gidiyorum gökalp beye 22 haftalık olduk bakalim hayırlısı... ilk dogumumuda gökalp bey yaptırmıştı
35ebruada Kuzulkurt annemler günaltay son durağın aşağısında oturuyor ben evlenince Karşıyaka’ya geldim eşimin iş yerinden dolayı ama yarım hala orda ☺️☺️
Begumb Gldn35 ben de Cem beye gidiyorum. İlk gebeliğim. Sağ sağlim alalım bebişleri kucağımıza inşallah🤗🙏
35ebruada Kuzulkurt Malesef sık sık gidiyorum ama tabi artık orda oturmuyorum git gel yollar eskidi artık ☺️