Aysmnv35 hayır maalesef sadece doğum ücreti 😐 bende istemedim hiçbişey 4300 deyken süsleme vs 5000 ini geçiyordu gerek yok diye konuşmadım onu bile. Yani sadece doğum ücreti şuan 5000. Bu sene ilk zam şubattaydı bide eylülde geldi önümüzdeki senede böyle olur ama birden çok zam yapıyolar sonu nereye kadar gider bilmem 😁 ben riskli gebelik geçirdiğim için Zekeriya beye geçtim 23. Haftamda başladım yani medilcaparka. Öncesinde sadaya gidiyodum aliağada oturduğum için iyi oluyordu ama maalesef şartlardan oraya devam edemedim medicalparktanda çok memnun kaldım fşyatlar da biraz uçuk olmasa 😂