Alisadem feyzaa34 bugün itibariye 28 haftalık oldum bende ✋🏼 Foruma girdiğim ilk gün senin profilini görmüştüm o zaman sare baya küçüktü. Hatta aryaydı ismi. Zaman çabuk geçiyor. Allah analı babalı büyütsün 😘❤️
Sirincili feyzaa34 seninle denk geliyorduk yorumlarda canım çok sevindim darısı bize 38 olduk :) hayırlı uzun ömrü olsun inşallah prensesin
Aylininzz feyzaa34 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım benim hayırlı evlat olur 🙏🙏bnde normal doğum yaptım kendi sancımla suyum gelmişti dedin gibi dayanılmaz değil ama Allah kaldıramayacağımız yük vermez ben unuttum sancıları 🤣🤣
Bebektsk feyzaa34 valla merak ediyordum seni ne yaptı diyo çok şükür kurtulmuşsun hadi darısı bize 🙏🏻
Hamilebiranne feyzaa34 yaaa çok güzel hayırlı oldun kuzum 😘😘 Ümraniye eğitim araştırma hastanesi nasıldı ailenden yanına alıyorlar mı ilk defa devlet hastanesinden memnun kalan gördüm daha doğrusu o nadir insanlardansın 😂
Ayguns feyzaa34 aaa Doğum mu yaptın sen canım hayırlı olsun çok sevindim sağlıkla büyüt inşallah 😍😍 bende doğum yaptım 🙈
GulsunA feyzaa34 Feyzammmm💖 Allahina kurban senin kuzummm gozun aydin gecmis olsun Allah anali babali buyutsunnn ayy cok sevindimm yaaa🌸💖 Rabbim saglikli uzun ömurler nasip etsin insAllah. Öpuyorum sizi 💋
dvran22 deletedmom9494 bende 38+1 m ve nst de geçen haftalarda çıkan sancılar dün hiç çıkmadı Haftaya perşembe randevum var bakalım o zamana kadar benim kız ne durumda olacak Gelmeye hiç niyetli değil Yerini çok sevdi durmadan canımı acıtıyor😄😄
Enen Gözünüz aydın güle güle büyütün inşallah😍 Yazınızı okurken eşinize nolur beni özele götür dayanamıyorum dediğiniz noktada gözlerim doldu inşallah bizlerde kolaylıkla atlatabiliriz o aşamalari🙈