dvran22 deletedmom9494 bende 38+1 m ve nst de geçen haftalarda çıkan sancılar dün hiç çıkmadı Haftaya perşembe randevum var bakalım o zamana kadar benim kız ne durumda olacak Gelmeye hiç niyetli değil Yerini çok sevdi durmadan canımı acıtıyor😄😄
deletedmom9494 dvran22 al bendende aynı durum geçen hafta Pazartesi nst de sancım çıktı Perşembe tekrar gittim sancım hiç yoktu tekrardan dün gittim sancılarım kaçmış 🥰 benim kızda sevdi içersini galiba bekliyoruz işte 😂🥰🙏❤️
Julideee feyzaa34 yaa tedirgin oluo işte insan yarın kontrolum war çatı muayenesi de olcam tedirginim şuan gerçekten Allah herkesin yardımcısı olsun
haklisinesracim feyzaa34 ooo çok iyi doğmuş maşallah 2600 inşallah güzel güzel emer bol bol sütün olsun geçenlerde görümcem doğum yaptı 2600 doğurdu o da çocuk 1 ayda 1200 gram aldı sadece anne sütüyle. Pek bi gayretliler bunlar 😊
Merve43 feyzaa34 Canm hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli ömrü olsun. Ben dr pazartesi doğum yaptım kızım 2900 doğdu sen bebeğini nasıl besliyorsun sadece emziriyor musun
Mervednr feyzaa34 hadi gözün aydın allah analı babalı büyütsün hoşgeldin sarekuş🥰 darısı bize olsun inşallah 😀
dvran22 deletedmom9494 yaa şaka gibi vallahi😂😂ne oluyor bunlara anlamadım Sözde arkadaşım bana daha 34.haftadayken kız bebekler çabuk gelir diye mesaj atmıştı bende çok korkmuştum hemen gelir diye Bekliyorum ortada birşey yok😊😂😂
deletedmom9494 dvran22 valla bana da herkes öyle söylüyor 😂 sağlıkla gelsinler inşallah kendi sancımızla gideriz 🙏🥰
Ayguns feyzaa34 ben 35. Haftada doğum yaptım canım erken doğdu bebeğim bir hafta küvezde kaldı. Ama şimdi çok iyiyiz hamdolsun. 38 günlüğüz😍