feyzaa34 Kızlar carsamba günü 14.44 de aldım saremi kucagima. Normal dogum yaptik ve dogum hikayemi bi ara güzel güzel anlaticam ama doğum gercekten korkutucu bisey degil😉 1 cm acikligim vardi 5 saat suni sancidan ve bol hareketten sonra 8 cmle doguma girdim 3 kez ikindim sarekuşum kucagimdaydi. Dün bi ebe geldi bana "aaaaa sen 2 dk doğuran değilmisin" dedi😎😊 Sancilari yatarak karsilamayin sarekuş kanalda oldugu icin 15 dk bi lavabodaydim bikmislardi benden surekli nst baglamaktan. Sancilarla cebellesirken suyumda geldi o anda doktor yanimdaydi işedim ben dedim😂 o da bana hayir suyun geldi dedi😀 ayyy neyse uzun uzun anlaticam ama prensesler gibi normal dogum yaptim Bu arada baya sanci cektim esime gittim dedimki yalvaririm beni ozele gotur sezeryana alsinlar oda dayan gececek dedi iyiki gitmemisiz ozele iyiki umraniye egitim arastirmayi sectim😍 Dün taburcu olucaktim dikislerim aciyor bugun olucz neyseeeee sarekuş agliyor kisada olsa anlattim ama dogum gercekten dayanilmaz degil bu arada kac dikisim var bilmiyorum😏 Sarekuşta 2.600 dogdu suan 2.500🤗 37+6 da dogdu suyum sinirdaydi ve gelisim geriligi dediler ama 2.600 gayet guzel bi rakam😘
Haribo42 feyzaa34 oy oy oy sendemi doğurdunnnnnnnnnn 😍😍😍😍 hayırlı uğurlu olsun canımmmmm sarekuşu öp bol bol😍😍😍😍😍 auyyy valla darısı bana ;( benm oğlum nerde kaldı ya :(
Nurdem33 feyzaa34 hayırlı olsun gözün aydın Rabbim sağlıcakla büyütmeni nasip etsin bu kolay doğumu tüm hamilelere nasip etsin Rabbim
Julideee feyzaa34 hayirli olsun Allah sağlıklı uzun ömürler wersin artik bizimkilerde böyle kolay glsn ins
Semamcr Gelişim geriliği kaçıncı haftada başladı? Benim için de öyle diyorlar da. Karın çevresi küçük, kilosu az diyorlar vs.
feyzaa34 Semamcr karin cevresi vs degilde kilo olara geri denildi biri gelisimi 33de biri 34 de durmus dedi sonuc 2.600 dogdu😘😘
Haribo42 feyzaa34 inşallah canm benmm hepimiz sağlıkla doğuralım bi sonraki doğum postu benm olsa keşke😂 pırtlayı versem ya
feyzaa34 Julideee ay insallah canim benim ama hareket gercekten onemli😘 iki kisi ayni anda suni aldik o gece dogurdu ben 2 bucukta
feyzaa34 Haribo42 pirtlarsin pirtlarsin 😄 boş durma kalk teyzenin dedigi hareketleri yappp😂 ben o posttan sonta yapmaya baslamistimda😄💃🕺
Misskokulumm feyzaa34 canımmmm yaaa ismini görünce kalbim hızla atmaya başladı inan çok sevindim Allah bağışlasın dört gözle doğum hikâyeni bekliyorum 😘öpüyorum ikinizide🌸❣
Deletedmom00170 feyzaa34 canım doğum yapmana sevindim Sağlikla buyusun bebek💙Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah içisıra beni de inşallah💙
Julideee feyzaa34 yaa tedirgin oluo işte insan yarın kontrolum war çatı muayenesi de olcam tedirginim şuan gerçekten Allah herkesin yardımcısı olsun