MomK saree benimde 28+5 💖 benim de kızım gece gündüz demeden hareket ediyor . Omurga kemiklerimin dışında bir agrım yok şükür 🙏🏻
MomK saree benimde henüz mide yanmam başlamadı ,bütün gün masa başında çalıştığım için mi ağrıyor onuda bilemiyorum 🤷🏻♀️
Caglaak Pericinar07 umarım güzel sonuç alırız 29+0 oldum bugün agrilar birden olunca ve kesilmeyince sormakta fayda var dedim ve evet 2li tarama şeker yüklemesi ayrıntılı ultrason hepsini yaptırdım
Mervesnck Bu hafta gorucem insallah 28 hafta olduk bizde bel agrilari tuvalet baskisi hic uyutmuyor surekli karnimda toplanip tas oluyor karnim doktora sorucam cok sorum var 😶😬
MrsAkkurt Baskı ve tansiyon düşmesi dışında bir problem yok çok şükür birde bu aralar kokulara karşı hassasiyetim dahada arttı bir tuhaf oluyorum 😐 tam 30 haftalık olduk bakalım neler olucak 🙈
Pericinar07 MrsAkkurt bende artık o haftaları görmek istiyorum ilk cocugumda38 haftaliktim suyum gelmişti stresten eşim askerdeydi ameliyata alınırım gün yemin töreni vardı dalga geçiyordum ya doğum yaparsam gelemezsem diye ben ona gidemedim o bana geldi 🤗😍
Cburc Bnm bugun 29 hafta oldu ama dün ultrasonda boy ve kiloya bakınca 30+4de gözüküyor sabırsız şimdiden hafif dogum pozisyonu Almıs doktor hareketlerini azalt dedi 🤪sancılarım oluyor hafif cok nadir
Pericinar07 Rbysf ah o bel ağrıları en kötüsü hele ayağa kalkınca birden belden aşağı ağrılar iniyor ya o çok kotu
MrsAkkurt Pericinar07 😊😊 Şakaydı gerçek oldu yani 😊 bakalım bizim ne olucak hayırlısı olsun hepimizin hakkında inşallah 🤗
Pericinar07 Caglaak inşallah canım nstye bağlanmaya başladın mı sen kaçıncı haftada bağlıyorlar biliyor musun?
Caglaak Pericinar07 bugün 29+0 olduk şimdi geldim doktordan şükür ağrılardan dolayı sıkıntı yokmuş nstye bağlamadı bildigim okuduğum kadar 30. Haftalardan sonra gerek duyarlarsa yoksa 36. Hafta nstye bağlanıyor
Rbs111 Pericinar07 28+2 oldum bende arkadaşım doktora sordurmuş normal demiş benim 24 ten beri oluyo doktorum hep normal dedi
Pericinar07 Rbs111 evet normalmiş ama benimkiler bu ara çıkılmaya başladı diğer cocugumla ilgilenemiyorum oda ilgi istiyor o yüzden çok huysuz oldu