MomK saree benimde henüz mide yanmam başlamadı ,bütün gün masa başında çalıştığım için mi ağrıyor onuda bilemiyorum 🤷🏻♀️
saree MomK Olabilir çok oturmaktan ağrıyabilir. Ben aktif olarak günde 10 bin adım atıyorum iyi geliyo 🙏😊
Caglaak Pericinar07 bugün 29+0 olduk şimdi geldim doktordan şükür ağrılardan dolayı sıkıntı yokmuş nstye bağlamadı bildigim okuduğum kadar 30. Haftalardan sonra gerek duyarlarsa yoksa 36. Hafta nstye bağlanıyor
Pericinar07 Caglaak ben hatırlamıyorum ama internette 28. Hafta yazıyordu bakalım 😊 ıyi sevindim bi sıkıntı olmamasına 🤗
Pericinar07 Mervesnck mantıklı ben bu sefer annemle gidecem ha buarada ben çocuğunu beklerken bide kardeş bekliyoruz 😅
MomK saree bende yürüyorum iş çıkışında 10.000 adımı geçsemde nafile kontrol de soracağım doktorumuza bakalım ☺️
BiDunyaMutluluk Pericinar07 28+2yim ben de canım 😍 çabuk yorulmalarım ve mide yanmam dışında iyiyim, sabahları da bulantım oluyor bu aralar ama kusma yok 😊
Pericinar07 BiDunyaMutluluk bende kusma var sabah aç karna şu içiyorum ondan mide yanması biseyler yedikten sonra ama 😊
MrsAkkurt Pericinar07 😊😊 Şakaydı gerçek oldu yani 😊 bakalım bizim ne olucak hayırlısı olsun hepimizin hakkında inşallah 🤗
Medinee23 Pericinar07 ilk 4 ay com mide bulantısı çektim sonra rahatladim oğlum 4.5 yaşında ondan yana hiçbir sıkıntım yok çok şükür anlıyor her söylediğimi
Pericinar07 Medinee23 benimki daha 2yi bile doldurmadı çok zor o yüzden bende ilk 3 ay hastanede yattım gittin geldim şu bile içemiyordum simdi sadece ağrılar var oda aksam olunca daha çok azıyor
Medinee23 Pericinar07 Allah yardımcımız olsun ..evet sizinki küçükmüş onunda size ihtiyacı var daha çok zorlanıyorsunuz haliyle ..benimki bağımsız en azından...benimde bel agrım çok oluyor ..az kaldı deyip sabrediyoruz baklim