Pericinar07 Efenim biz de 28+2 olduk İngiltere de doğacak inşallah. Burda Ultrasonlar çok gelişmiş değil özel sağlık sektörü de diye bişey yok ilk 23 haftamızda TC de özelde takibimiz yapıldı tabi yüksek standartlara alışmışız. Genede çok şükür son kontrolümüz 2 gün önceydi ve baş göbüş çapımızda olması gerektiği gibiymiş kilomuz da 1kg yi geçmiş çoktan baş aşağı dönmüş bile☺️ Bizde durumlar çok şükür günde 10km yürüyorum topta zıplıyorum. Çok da hamile psikolojisine girmiyorum henüz çok ağırlaşmadım. Arada yalancı Kasılmalar da oluyor. Bi de bazen zamansız uyku hallerim ve geceleri mide yanmalarım olmasa... Gene de çok şükür 😘 iyiyiz ☺️