Semooshh Pericinar07 karnım sallanıyor benimde dışardan belli ediyor baya Ama sürekli değil, işte arada 😂 Rabbim bağışlasın
Pericinar07 As_1 normal kimi bebek uslu olur oda allahın izniyle doğunca sık sık yaramazlık yapar üzülme arada tatlı şeyler ye hissedersin 😊
Baloglummmmm Benim oğlusum maşallahı var özellikle akşam iyice sığmıyor karnıma takla mı atıo napıosa 😂
Pericinar07 Baloglummmmm aynen benimkide öyle sanki sırtımda gibi hissediyorum ben korkuyorum bazen artık elleri mi ayağımı bilmiyorum ama sanki içimde balık yüzüyor 😂
As_1 Pericinar07 yok ya karnimdayken yaramzlik yapsın dogunca aklli olsun beni çok yormasin 😊 yiyorum baya tatli fln beyefndinn kafasi eserse hareket ediyor
Pericinar07 As_1 ilk çocuk mu? Valla her türlü yoruluyor insan ben mesela şuan 2 yaşında bi oğlum var düz duvara tırmanıyor resmen akşama kadar deli oluyorum çok yoruyor beni ikinci öyle olmaz inşallah 😊
Bilgin Pericinar07 32. Haftaya girdik.cok sukur sıkıntım olmuyor ayaklarimin altinin agrimasi.disinda 😄
Bilgin Pericinar07 az kaldi evet 🤗 ama halimden cok memnunum ilk bebegim.surekli hareket etmesi beni rahatsiz etmesi cok hosuma gidiyor