baby10 Blackcloud bende büyük ihtimal önümüzddeki hafta giricem bnde şimdi 22. haftadayım inşlh hayırlısıyla atlatırız 😇👍
kertenkeleannesi baby10 tam 21 şuan 500gram ama şuanki kiloların bi anlamı yok ki daha sonra alıyormuş son ay önemliymiş
baby10 kertenkeleannesi her gittiğimde heycanlanıyırum acaba ne kadr kilo aldm bebeğin kilosu ne kadar ... bebeğimle ilgili bir şeyleri öğrenmek çok güzel 😇❤ sağlıklı olsunlar yeter tabi önemli olan o ⚘❤
melikeyakisikli Gnl_grb bende böyle diyordum şimdi diyorum ki keşke karnım küçükselde eski kıyafetlerimi giysem göbekten hiç birşey giyemiyorum kocaman bi göbek oluştu ne giysem yarıda kalıyor güzel hamilelik kıyafetide bulamıyorum delircem hergün ağlıyorum 😤😢
Gnl_grb melikeyakisikli Yaaa ilk hamileliğim cok heyecanlıyım milletin gözüne sokasım geliyor bak benim bebegim var diye 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
baby10 Gnl_grb ewet canm bende öyleyimm ki artık karnımızda çıkmaya başladı daha mutluyuz ... zatrn hep elim l karnımda yürüyorum gmbeğim çıkmasa bile çok dokunuyorum diye anlayacak insanlar z😇😄😄😄
melikeyakisikli Gnl_grb benimde ilk hamileliğim ama nedense bu kıyafet meselesi acayip piskolojimi bozmuş durumda 😤😢
Rbiaakn Edaa3595 bizde 21+6 yız kızımla detaylımız 12sinde 22+6 olucak yani. Eş zamanlı ilerliyoruz galiba 🤗
Gnl_grb baby10 🤣🤣 aynen bende elim sürekli karnımda eşim de sürekli sanıyor agrım var devamlı sorar niye göbegini tutuyın sancı mı var agrın mı var yok degince göbeğini mi taşıyamıyosun bende tutum falan yapıyor 😂bide ona cok gülüyorum
Gnl_grb melikeyakisikli zaten 5 aydan sonra göbek cıkıyor iki tane hamilelik yeterli bence zaten son ay cıkamassın belin ayakların falan agrır yürümekte zorlanırsın 3 ay içinde ikitane yaterli benimki küçük bir yerde yaşıyorsanız tabi 👍
Gnl_grb melikeyakisikli ya canım bide şey var bende gülme krizi geliyor kontrol edemiyorum kendimi artık kasılmalar başlıyor sancı falan oluyor yinede tutamıyorum kendimi bayılacak gibi oluyorum bu durumun bebege Bi zararı var mı acabaa