baby10 Sclkcak maşalh canm yarım kilocuk olmaya az kalmış 😄 bi daki gşdişinde yatım kilo yu geçer 😇🙏👍🙏
Gnl_grb melikeyakisikli zaten 5 aydan sonra göbek cıkıyor iki tane hamilelik yeterli bence zaten son ay cıkamassın belin ayakların falan agrır yürümekte zorlanırsın 3 ay içinde ikitane yaterli benimki küçük bir yerde yaşıyorsanız tabi 👍
Gnl_grb baby10 🤣🤣 aynen bende elim sürekli karnımda eşim de sürekli sanıyor agrım var devamlı sorar niye göbegini tutuyın sancı mı var agrın mı var yok degince göbeğini mi taşıyamıyosun bende tutum falan yapıyor 😂bide ona cok gülüyorum
Gnl_grb melikeyakisikli ya canım bide şey var bende gülme krizi geliyor kontrol edemiyorum kendimi artık kasılmalar başlıyor sancı falan oluyor yinede tutamıyorum kendimi bayılacak gibi oluyorum bu durumun bebege Bi zararı var mı acabaa
melikeyakisikli Gnl_grb bebeği çok fazla zorlamamaya çalış canım öyle durumlarda derin derin nefes al ama gülmek iyidir stresten daha az zararlı olduğu kesin 😌
Minik_fasulyem baby10 ben 20. Haftamda gitmiştim ultrasona göre 23 haftalık ve 550 gram dedi. Şu an 21+4 üm
Dilara25 Gnl_grb neden üzülüyorsunuz ne kadar şanslısınız iç karın geniş demek ki Bi vakit sonra illaki çıkar zaten