Bernadmrk geçen senede öyleydi bu sene de öyle ☺️ Daha geçen fiyatı sordum ikinci doğum için ☺️ Zaten zam olsa bile çok küçük bir miktar oluyor mesela muayene 80 di 85 oldu.
Taşınmıyor hastane o yeni bina da açılacak diğer bina da hizmete devam edecek ☺️ Ama ikisi arasında fiyat farkı olur mu onu bilmiyorum ☺️