Melis_kaan_efe Thehatic amin canım benim hepimizi ☺️ Rica ederim ne zaman bir sorun olursa seve seve bir çok hastaneyi gezdim çünkü ilk gebeliğimde çok huysuzdum hem devlet hem özel hepsini eşimle çözdük ikinci de normale döndüm 😄
Bernadmrk Melis_kaan_efe yenidoğanla sarıgazi arasında pek birşey yok canım az ötemiz sarıgazi zaten tabiki katılır 🥰
Bernadmrk Melis_kaan_efe tabiki nerdeyse yarım saat içeride benimle konuştu herşeyi detaylıca anlatıyo o kadar hastası var dışarıda ama seni kafanda soru işareti bırakmadan gönderiyo
Melis_kaan_efe Bernadmrk çok sevindim vallahi canım ☺️ Bakalım bende detaylı ultrasona gireceğim sonuçlar için yine gideceğim perşenbe gibi. ☺️ Miniği detaylı ultrason da çok merak ediyorum kime benzediğini kesinlikle orada anlıyorsun ☺️
Bernadmrk Melis_kaan_efe ona bende gidicem canım 18. Haftamdayım daha 20den sonra çekiliyormuş sanırım. Meraktan ölüyorum aynen babasıyla aramızda cok büyük Bi çekişme var o diyo bana benziyor ben diyorum bana 😂😂
Mavilianne Sancaktepe İlhan Varank’a gidiyorum 9. Haftamdan bu yana 35+5 olduk. Başkana hastahaneye hiç gitmedim çünkü memnunum doktorlardan. Şükür 🤲🏻 Doğumu da orada istiyorum 👼🏻