Bernadmrk kesinlikle bizde sohbet ediyoruz ☺️☺️ Hatta geçen sene Doğumum yaklaşırken nst ye gireceklerle hep denk geliyor ahbab olmuştuk nst de sohbet ederdik oradaki yardımcı kadınlar ve hemşirelerde güler yüzlü davrandıktan sonra size o kadar iyi geliyor o kadar iyi ilgileniyorlar ki anlatamam ☺️ İlk gebeliğimde çok problemliydim bir tek tahammül eden bana ve çok ilgilen Sevil hanım oldu o kadar çok sevdim ki doktorumu hastahaneyi ameliyatın güzel geçmesini ikinciyi anında yaptım 😂 tekrardan kavuştum ☺️