Mervespr tabiki olabilir. Amniyosentez ciddi riskleri olan bir uygulama bebek için. Düşük veya bebekte hasara yol açma riski yüksek. Nolursa olsun ben doğuracağım diyorsan hiç bir şekilde yaptırma. Zaten 3lü ve 4lü testler ve detaylı var daha net bilgi alırsın.
Ayrıca ikili testin yanılma sapma payı yüksek. Oradaki risk oranına bakıp çocuk kesin hasta demek imkansız. Hatta genelde gayet sağlıklı doğuyorlar. Bence hiç korkma.