ant2602 Elda anaaa aynı yaş aynı hafta 😊cinsiyet belli mi benim bebek ısrarla göstermiyor. Elini kolunu neyi varsa hepsini götürüp kapatıyor kendini. Çok pis poposuna vuracağım doğunca 👋🏻😁
ant2602 Elda amuda mı kalkmış 😂yarabbim ne yapıyorlar bunlar içeride. Benimki de bağdaş kurmuş üstüne elini getirdi doktor aha iyice karıştırdı orayı diye. Öksür dedi öksürünce tepki verdi parmaklarını açtı doktor parmaklarının fotosunu çekti 😂eşek korkuyor birde
pelin_87 Haticemre21 canım senin sonucunda olan 10bin kadında bir down sendromu görünmüş, yani düşük riskli yazdığına bakma Yok hatta risk, benimkinde de 7bin kadında bir yazıyordu, 3 taramam teniz çıktı
Mervespr Elda 27. Haftadayım onları yaptırdık detaylıda bi sıkıntı görülmedi çok şükür hatta iki doktora yaptırdım 😊 2 li ve 3lü de o değer yüksek çıktığı için 416 da 1 down dediler . Aynen öyle hocam doğuracağım için yaptırmadım ben de ama bazen aklıma geldikçe strese giriyorum işte acaba diye . Çok teşekkür ederim 🥰
Elda Mervespr yok bence hiç merak etme zaten bir sıkıntı olsa detaylıda fark edilirdi muhakkak. Sen gönlünü ferah tut Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşaallah💕🌷
Elda ant2602 bağdaş mı😂 yaaaa yerim. Ana karnının tadını çıkarıyorlar işte🌷🌷🌷 yarın gidicem ben inşaalllah gösterir bakalım❤️
betussa Elda doktor hanım benim bebeğimde bağırsak parlaklıgı gözüktü ilerleyen haftalarda geçti tabi inşallah sağsaglim kucağıma alırım boyle bir bulguyu duymuşmuydunuz
Elda betussa çok duydum hem de. Barsakta parlama, ciğerde parlama, kalpte parlama. İlerki haftalarda kayboluyor ve bebekler gayet sağlıklı doğuyor Allah ın izniyle merak etmeyin. Sıkıntı kalıcı olsa usg de düzelmezdi görüntü.
betussa Elda cok tesekkur ederim bebegimin resmine bakip acaba hastaligi varmi duye dusunmekten hamileligimi yasayamiyorum halbuki hersey yolunda suan cok şükür ama
Zuhalzmn Elda doktor hanım benim sorumuda cevaplarsanız çok mutlu olurum..33+1 haftalık olduk bebeğimin midesinde genişlik görüldü takip edilecek dendi pilor stenozu yada double buble açısından..ama şuan için sadece midede genişlik görüldü..1 hafta öncesinde kontrolde geçen sefere göre iyi dendi ama hala devam ediyo genişlik..çok korkuyorum endişeliyim doğuma kadar düzelir mi..
Elda betussa yok annesi yapma ona da yazık hisseder o sendeki tedirginliği hiç bir şey yoktur merak etme sen tadını çıkar bu günlerinin💕😊
Sinemcvk Haticemre21 bende bi sıkıntı yok canım grafiğe bakıyorlar grafikte benimde o şekilde çıkmıştı gayet normal dedi doktor 🙏
Sinemcvk Haticemre21 hayırli uğurlu olsun canım Allah sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin . . Cinsiyeti ne ☺️
Elda Zuhalzmn mide genişlemesi tek başına hastalık belirtisi diildir benim bildiğim kadarıyla. Tabiki jinekolog olmadığım için çok kesin bir şey söyleyemem ama eğer bebeğin midesinde o ismi geçen hastalıklar olsaydı bebeğin gelişmesinde sıkıntı da olması gerekirdi çünkü onun sindirimi başladı erken aylarda biliyorsunuz. Kilosu boyu iyiyse bence korkma öyle organ orantısızlıkları olabiliyor arada zamanla denkleniyor.