Deletedmom2 evet benim sancım vardı sadece nstye bağlanmak istedim özeldeki doktorum alttan muayene etmişti be açılmam yoktu. Sancı çıkınca serumlarla durduralım diyip yatış verdi ama gittiğim hastanede yatış ücreti 500 tlydi ve ekstralar hariç devlete gitmek zorunda kaldım alttan bakıcam dedi sadece nstye bağlayın sancım varsa serum takın dedim hayır baktırmıyorsan başka hastaneye git dedi bende muayene olmadan çıktım