Hamilebiranne önceki hamileliğimde kimyasal geçirdim kanamam geldi yakın diye devlete gittik hemen dediler ki kandan hcg bakmamız lazım ama aletler bozuk alttan bakalım geçelim, o korkuyla kabul ettim doktor geldi korka korka açtım ama refleks olarak bacaklarımı kapatmışım bana bir bağırdı aç! Diye 😓 Acımasız doktor yüzünden bebeğimi kaybetmenin acısı bir Yandan psikolojim mahvoldu.. Halbuki kan alma şeydi bozuk falan değilmiş hemen kandan baktılar sonuç çıktı zor geliyot bunlara kan almak dedi doktor bir dahada yolum düşmesin dedim geçenlerde yine mecbur gittim acile tansiyon 14-9 olmuş hemen alttan bakmaya kalktı ebeler sancı yok ağrı yok ! Doktor geldi neden bakacaksın sancı yoksa dedi ama bakmamız lazım dedi ebe doktor hayır bakma dedi. İşin kolayına kaçıyorlar her zaman Allahım bir daha düşürmesin inşallah gitmek zorunda kalanlarada vicdanlı insanlar denk getirsin 🙏🏻