Mutlulu Hamilebiranne özel hastanede Doğum yapıcam canım inşallah 28+5 haftalığız kan uyuşmazlığı için iğne vurulmam gerekliydi devlet hastanesinde yapılması gerekli dediler randevu aldım .doktorun bana söylediğini aynen aktarıyorum para vermemek için geldin sanırım dedi hayır böyle böyle anlatıyorum devlette yapılması gerekliymiş diyorum hayır doktorunuz biliyordur diyo benim sosyal haklarım var kaç yıldır sigortam yatıyor böyle bi zihniyet yok 🤮🤮sonra kan tahlili yapılacak dedi kan verdim Pazartesi gel dedi Pazartesi gittim eşinin kan kartı kimlik fotokopisi senin kimlik fotokopin lazım getirdin mi hayır söylemediniz dedim hemşire söyledi ben şahidim diyo adam bana tamam hemen bi saate hazırlar getiririm dedim yok yok sen yarın gel bugün kalabalık dedi 🙈 resmen 3gün gittim iş yerinde sıkıntı olmadı başka bi şekilde olsaydı insanlar işlerinden oluyor uzattı da uzattı 😱sonuç iğnemi vurdurdum bugün çok şükür 5 çocuk yap diyolar bide görseniz devletten hastanesinden bi kere daha soğudum paramız olmasa resmen bu doktorla Doğum yapmak zorunda kalabilirdim.o yüzden Rabbim herkesin yardımcısı olsun 🙏🙏
Gamzelianne1453 Hamilebiranne benim ilk dogum sezeryandi ozelde oldu simdi 2. Dogum olucak sezerysn olcagi icin her turli doktor giriyor acilde gitsem bu sebeple devlet 😊🥰
Aslgly Ysmn_61 evet insan bi bakar ultrasonda gözükmüyorsa alttan bakalım der. Ki bunu demesine rağmen ultrasonda gözüktü yani.
esmaakts Her devlet hastanesi bir olmuyor yeşilpınar fizik tedavi hastanesi var ordada doğum var ve yapanlar çok memnun
Elif2834 esmaakts orası da direk alttan bakıyor ve içeriye eş alınmıyor doktor asik suratli. Büyük konuşmak istemem ama özel kesinlikle istanbulda devletler bi ise yaramiyor kesinlikle . Kapıda g7venlik bile köpek muamelesi yaptı hastalara .
Leyliiii Hamilebiranne Canım eğer imkanın varsa kesinle özel ben 12 gün önce Doğum yaptım Üniversite hastanesinde evet ilgilendiler ama ne ailem nede bir tlfon hiç bir şey yoktu bir odada tek başımaydım ama özel öyle değil hiç değilse ailen yanında olur ve daha çok ilgileniyorlar benim 20 den fazla dikişim oldu doktorum özel ücretli girecekti doğumuma ama açılmam olmadığı için ne zaman olacağı belli olmadığı için nöbetçi doktor gitti ve çok hırpalandım sağlıkla bir sancıda doğurursun inş 🙏🤲🏻🥰❤️
Hamilebiranne Leyliiii ay amin inşaAllah dikiş yerlerin nasıl seni zorluyor mu en fok korktuğun şey vajinal dikiş
SevdaLinkaaa Livask Ben de 2 hafta öncesi 30 haftalıkken bulantı ve ishal şikayetiyle gittim bana da alttan bakmak istedi ,kabul etmedim,kağıt imzalayıp çıktım . Perde yok adam gibi gelen geçen bakıyor .
Livask SevdaLinkaaa Allah düşürmesin. Gitmek zorunda olanın yardımcısı olsun merhametli insanlara denk getirsin 🤲🏻
Glcni Bende devlet hastanesine gidiyorum doktor özellikle içeri başka hasta daha girmesin diye kapısını otomatik kilitle kapatıp açıyor ve sorduklarıma da gayet yeterli cevaplar alıyorum denk gelinen doktor da çok önemli bence ve alttan bakma durumu da hiç yaşamadım teklif bile etmediler
Eliffffffffff Mrvylmz61 bende aynı senin gibi düşünüyordum artık devlet hastaneleride özel hastaneler gibi ne gerek var 1-2 kere gittim ilgi yok dediğin gibi içeriye başka hastayla bir alıyor doktor başka ultrasonla bakan doktor başka kadın Doğumda kesinlikle özel hastaneden yanayım
Deniz__ Tabi herkesin kendi görüşü yaşadıklarıda var bende İzmir’de yaşıyorum Çiğli devlet hastanesine gidiyorum doktorum çok iyi biri özel gibi ilgileniyor seni dinliyor bi de bir hastanın muayenesi bitmeden başka hasta içeri almıyorlar yanındaki sekreterleri bile güler yüzlü bütün hastalara karşı aynı
Leyliiii Hamilebiranne Vala Canım o kadar fazla olmasına rağmen hem iç hem dış olarak ben hiç yatağa giremedim kızım sarılık oldu hastanede yattım eve gelince tek başıma olduğum için dikişlerim şişti şişmesi zorladı beni eğer dinlenirsen o kadar acı bir şey değil bide eczaneden pudralı bir sprey aldım aşırı iyi geldi
Bahar91 Minnosizmmm Hamilebiranne ne demek deyip çıkışsaydın aptala o doktorsa sende hastasın aptal devlet doktorları ya😠
Hamilebiranne Oglusum89 bencede öyle tabikide çok şükür eşim nerede istersen rahat edeceksen orada doğum yapacaksın dedi
Mutlulu Hamilebiranne bugünde aynı muameleye maruz kalsaydım ciddi anlamda arıza çıkartcaktım hemşireler çok tatlı çok ilgilendiler adamın tersi bana denk geldi uğraştırdı beni