Yprkk Korku heyecan 🥺 Yıllarca o kadar sezaryen e gir el kadar bebeklere bak kendi doğumumu düşünürken bile bu kadar kork 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Kendimden beklemediğim durumlar . İnsanın başına gelince öyle rahat olamıyomuş yaşayınca anlıyon 🤷🏼♀️😁
Senazencir Yprkk allah yardımcın olsun gerçekten çok zor benim de günüm yaklaştıkça korkuyorum ilk olacak bide naısl olacak korkuyorum
logvin Yprkk 09.09 bende sezaryan ile doğum yapacağım. Gün yaklaştıkça korkuyorum, acaba çok mu erken diye 37.4 haftalık olacak bebeğim 🙏🏻
Deletedmom133 Senazencir sezeryandan korkma canım ben yatış yapıldı gözlerim dolmuştu spinal oldum birde iğneyi olduktan sonra hiçbirşey hissetmedim ya ağlayan ben ameliyat masasında gülüyordum çok keyifli bir doğum yaşadım çok şükür hiç korktuğum gibi değilmiş 2 ay 11 gun oldu eski hayatima coktan dondum sorun olursa cevaplarım hayırlı doğumlar
Senazencir Yprkk bana aksine çok çabuk geçti benim de eylülün son haftası gibi duruyo merakla korkuyla heyecanla bekliyorum
D3334 logvin Tamamen gelişmemiş olucak emin misin bu tarih değişebilir ama bebeğinin sağlığını da düşün karaciğerleri felan tamamen gelişmiş olacak mı ?
Cnncyn logvin çok erken geldi.kalsın söyleyin doktorunuza 38 i bitirsin en azından.ben eğer erken gelmezse sezeryan içim 39+1 de alacağız inşallah
logvin Eceyavuz 37.4 oluyor bebeğimiz, 19.09 da istedik tarih olarak, doktorumuz geç dedi, 09.09 alalım dedik, bebek kilo olarak önde gidiyor, doğuma hazır dedi doktorumuz 🤷🏻♀️
NhLpRn logvin benimkininde boyu kilosu önde ama doktor 39dan önce alamam dedi internetten de araştırdım bi çok makalede bebeğin 39dan itibaren kendini hazır hissettiği yazıyor bi araştırın derim
Ayse1010 Yprkk Benimde 9.9.2019 heycanımı korku bastırdı 37+2 olcak ama benim ki zorunlu sezeryan olcak tarih denk geldi ☺️
sozer1 Ayse1010 neden zorunlu sezeryan olcaksınız bende perşembe günü 37+6 oluyorum suni sancıyla doğumu başlatcak doktorum çünkü bebeğimin kilo alımı durdu
Ayse1010 sozer1 İdrar enfeksiyonumdan normal Doğum yapamıyorum karaciğer enzimlerim yüksek bebeğe zarar verir diye erken alıncak
Yprkk Tek_yumurta_ikizlerim4 ne güzellll ben de hep ikiz istemiştim 🤷🏼♀️😁sağlıkla alırsın kucağına inşallah ❤️