Lsbebisim bende prilam Dr. Kullanıyorum gece yatmadan iki tane gün boyu rahatım iştahım açık kendimi cok iyi hissediyorum üç hafta mahvolduk ama sonra çaresi buymuş dedim cok şükür iyim suan ama 15+4 üm 11 haftadan beri kullanıyorım benim senin haftalarında bulantım hiç yoktu duan geçmiyor