Glsm8928 Ben prilam dr ilaç mide bulantısı için ilaç var onu kullandım hala da kullanıyorum .Hamileler için doktorum en iyi ve faydası olan ilaç bu demişti .Gerçekten de öyle ilk başlarda yine kusuyorsun ama sürekli değil .Şimdi 17.haftadayım hala içiyorum ve kusmuyorum hiç .Doktoruna danış ve iç öneririm .
Sinem- Lsbebisim tam6 ay kullandım hiç bir zararı yok canım içmeye devam aynı sıkıntıları ben tam6 ay çektim dünyam kararmıştı şimdi geçti 🙏🤰🏻
Lsbebisim Sinem- Olmuyor kuzum onu içmesem olmuyor ama ağzımın tadı da cok bozuk ondan mı bilmiyorum.
Sinem- Ben neler çektim bi bilsen su içmeye hasret kaldım o hapı içtiğim halde gündüz hap içtim gece serum yedim artık dengem bozulmuştu şimdi 30 haftalık olduk ama gel sor nasıl olduk şükürler olsun o haftalarda normal sonra düzeliyor en azından bende düzene girdi seninde girer 🙏
Sinem- Lsbebisim ben hiç bi hap içmedim zofer dışında seni o kadar iyi anlıyorum ki Allah’ım yardımcın olsun 🙏😞