Lsbebisim doktorum kullanmamı istemedi ilk 3 ay belli bir gelişimi varmış bebeklerin mıde bulantı ilaçı içilmese daha iyiymiş ondan vermedi serumlarla idare ettim canım ama cok zordu sabah cıkıyodum hastaneden gece tekrar gıdıyordum 😞 saol canım cok sukur sımdı kalmadı