DiplomaliEvHanimi Canım sonucu kötü de olsa bir kere hamile kalmışsın. Demek ki çocuğun olabiliyor, tek yapman gereken stresten uzak durman.Bende 1,5 yıllık evliyim hiç hamile kalmadım, nasıl bir duygu bilmiyorum. Hamile kalsam vücudum nasıl bir tepki verir bilmiyorum.Her ay umutla bekliyorum, biliyorum Rabbim en hayırlı zamanda nasip edecek🙏Elimizden gelen tek şey sabır ve beklemek🌸Güzel günler bizim olsun, tüm kadınlar en hayırlı zamanda bu güzel duyguları yaşasın🙏Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın🙏(Amin)