DiplomaliEvHanimi birazcok dusunmemek kafayi bosaltmak gerekiyor. Tabi buni derken nasil olacak o cok biliyon derdim millete icimden tabiki 😊 3 yillik evliyim 2 asilama 1 tup bebek negatif. Diger tedaviler de cabasi ama olmadi...Samsuna tasindim sonra yeni bir sayfa avrim kendime sevdigim swhirdeyim derken tup bebegi burda yaptirdim hemen olmadi nasip ama agladim yiktim ortaligi. Annem bi gun burdaki akrabamizdan bi doktor onerisi almis gifin diyor baska bisey demiyor. Sadece annemler biliyor tedaviyi esim tarafina soylemek istemedi. Saolsun dusundu beni de kendini de cunki zor bi durum psikolojik olarak biliyoruz. Tup bebege para biriktirirken annemin zoruyla gittim o doktora. 1 ayda 2.5 milyar eski parayla harcadik. Uzulduk cunki doktor da takip ile olmazsa hic zaman kaybetmeyin ben bisey yapamam tup bebek yaptirin dedi. Asilama yada takip derken asilamaya para vermeme dedim soktora %4 luk fark var gerek yok zaten dedi doktor. 1 ay gecti igneler tedaviler degerlendirmeler. 1 ay bile olmamisti. Umrumda degildi ki doktor bile umut etmiyor nasil olsun. Yazik o kadar param gitti yaa diye uzuluyordum. Ahsap boyama ev temizleme kaldirma etme derken.bi gun 4.30 esimin gelme saati adete 4 5 gun var daha ama adet olacakmisim gibi ince ince agriyor karnim. O agri olunca tuvalete gider ve adet olmusum derdim. Gidiyorum geliyorum yok olmamisim. Uzan dedim kendi kendime. Var bi hayir. Rahatsiz edici bi agri degil ama ince adet belortom benim. Sabah test yapmistim bisey yoktu. Yattim dinlendim. Biraz kan geldi esime karnim agriyor deyince sikma canini demisti. Sabah kalktim direk test yaptim hayalet cizgi. 4 tane test yaptim o gun git gel yap inanamiyorum goruyorum ama ruyami goz yanilmasi mi. Esim gelince direk acile. Cok erken ogrendim. Bi o kadar da erken kaybettim 6 baftalik falandi düştü. Nasip ama ve strestsiz yasam. Olabilecegini ogrendim ve yine nasil strest yapmam onu dusunuyorum. Bi ugras bulmak sart kendine o sekilde strest azalir aklina gelmez insanin benim aklima dahi gelmiyordu arada acaba belirti varmi diye arastiracak oluyordum salakmisin cik surdan bisey olmaz bu ay deyip birakiyordum telefonu