DiplomaliEvHanimi cnm seni bir nebzede olsa anladığımı düşünüyorum çünkü 5 senedir evliyim ilk 1buçuk sene evliligimde 2 bebegimi üst üste 2 ay arayla kaybettim 😞2buçuk ayliktı ikiside kalpleri durmuş karnımda ondan sonra hamile kalamadım her yolu denedim herşeyi yaptım ebelere gittim her yolu denedim ama olmadı gine doktorlara gitmektem artık bıkmıştım😖 en son aralık ayında gittim rahim filmi çekindim ve tedaviyi bıraktım çünkü ne yapsam olmuyordu aşılama yaptırmaya karar verdik eşimle mart ayında gidicektik beni garipseme ama son kez bir ebeye daha gittim ama hiç ümüdim yoktu adet tarihim geldi ve olmadım çok şarşırdım ama olurum diye bekliyordum çünkü benim her adettime yakın gögüslerim sızlıyordu ve gine o sızlama vardı arkadaşlarımın zoruyla test yaptım ve çift cizgi cıktı🙂 çok sevindim ama iki göz iki çeşme ağladım 😭😭çünkü inanamadım yani rabbimdem ümidini hiç kesme hiç beklemediğin anda çiçek acar ümütlerin rabbimm en kısa zamanda nasip etsin insallah hayırlı evlatlar versin sana 🤲🤲🤲