Aysegulll94 Canm.bak yanlış anlama bebeğine zarar vermemiş olabilirsin ama alınacak önlemleri almadığın zaman zarar da verebilirdin. Doktorun önerdiği ilacı kullanmiycaksan eğer doktora gitmenin de bi anlamı yok değil mi? 33 hafta doğum için çok erken bebek tabiki yaşayabilecek durumda ama şuan doğumun olsa bebegin küvoze alınacak orda gelisebilecek bir sürü komplikasyon var bunları da düşünüp hareket etmen lazımdı. Annelerimizi hep dinleseydik kimbilir kaçımız çocuğumuzu kaybederdik. Fazla ilaç kullanmak zararlı diye bisey yok gebelikte verilen ilaçlar belli zaten vitamin, magnezyum, demir ilacı ve erken doğum riski varsa progesteron veriliyor hepsinin de bebege yararı var öyle kafamıza göre çok ilaç içmek zararlı deyip birini kullanmamak doğru mu sence?