Aysegulll94 yanlış anlama ama en büyük hatan istemediğin cevap aldığında çrmkirme tarzında cevaplar vermen. Burası açık bi platform eğer buraya yazıyorsan farklı düşünceleri göze Alman gerekir alamıyorsan böyle bi yerde işin olmamalı çünkü 40.000 insan srninle aynı düşünemez. İlk olarak o çocuğu sen taşıyorsun diye herkesten çok önem veriyorsun olmuyor zira zibilyon tane haber var doğurup atmakla ilgili taşımak önemsemek değil. İkinci olarak annenin 7 tane doğurmuş olması onu doktordan daha bilgili yapmaz benim annemde 3 doğurdu o zaman yarı doktor mu diyeyim ?? Üçüncü olarak fazla ilaç zararlı diye bi kuram yok o ilaç sana verildiyse zehir zemberek olsa içilecek. Böyle içmiyorsunuz vs daha sonra hastane ablamı öldürüyordu bilmem söyle oldu ihmal var diye ortalara düşüyorsunuz. 2020 yılına merdiven dayadık hangi hastane ablanı öldürmeye kalkabilir. Ya ablan yapılan ilaca alerjisi olduğunu söylememiştir ya da kullandığı diğer ilaçları söylememiştir haliyle vurdukları iğne tepkime yaptı. İşin aslı herkesten tek düze cevap almayı beklediğiniz yer burası değil yanlış gelmişsin. Kendi şahsım adına söylüyorum o kadar para yatırıp aradığımda açmayan doktoru ben neyleyim??
Ama gerçi boş verin anneniz 7 tane doğurmuş doktordan daha bilgili doğurtuverir. Bi sor bakalım sezeryan da yapabiliyor muymuş ?