Aysegulll94 öyle şeymi olur ya cocuguna bişey olsa için rahat mı olacak riskin varmıs. bu ne sorumsuzluk bide kullanmadım diye anlatıyosun doktoruna deme bari adam ne dese haklı. alarm kursaydın hepimizin var saatli hapları ilaçları. Ben saatini 1-2 saat geçirdiğimde bile içiyorum korkuyorum bugun icmezsem bise olurmu diye. Ayrıca doktor bu 7/24 telefonunu acıp bakmak zorunda öZel diyosun para veriyoruz. gece dogursan nolacak rahatsız etmeyecek misin. Hem doktorlukta pazar gunu izni mi var.