Babydogan canım ben 20. Haftadayım. 45 ile hamile kaldım. Benimde hala yok. Bu 2. Gebeliğim. İlkinde 30.haftalarda belli olmaya başladı. Hatta Doğuma girerken hemşireler senin karnın nerde falan dediler. Yani benim 40. Haftam başkasının 25 i gibi falandı.birde kış ayıydı. Hiç belli olmuyordu. Çok büyümedi. Karnının büyümemesi sorun değil. İç karnın geniştir benim gibi.o küçücük karından 3 kg yakın çocuk çıktı 😂😂. Bebeğin sağlıklı kilosu normal ise hiç hiç kafana takma. Kötü yanı hiç karnımı gere gere hamile gibi gezemedim. Ona yanarım. İyi yanı da çatlak olmadı göbek kalmadı 😊