Babydogan Kızlar 16 haftalık hamişim ilk gebeliğim 48 kiloyla hamile kaldım 49-50 kilo arasında değişiyo kilom ama hiç karnım büyümedi, dümdüz dışardan hala belli olmuyor hamile olduğum normal mi sizce ne zaman büyür karnım 🤷
Neslihant Babydogan ic karnin genisse 16 hafta icin erken cnm zten bnde 50 ile hamile kaldim 26 haftadan snra anca çıktı
sevgitekes Babydogan büyür büyür bende 48 le kaldım o haftalardan sonra belirginlesti 12 kilo aldım 31 haftalığım şimdi
Aylingizem 32 haftalık hamileyim daha yeni karnım belli oldu.. benim de öyleydi o zamanlar dümdüz karnım vardı hatta :)
Babydogan Aylingizem ya bide her gören aaa bu bebek nerde 4 aylık hamilesin hiç karnın yok diyor ya çok üzülüyorum gerçekten takıntı yaptım her sabah aynaya koşuyorum uyanır uyanmaz 😦
Babydogan Zade ya inşallah kızlar büyüsün istiyorum artık hamile olduğumu unutuyorum inanın 😂 bakıyorum 15 haftalık hamişlerin filan karnı baya büyümüş bende tık yok ☹️
Aylingizem Babydogan hiç canını sıkma aksine çok mutlu ol ve hava at onlara güzel anne.. :) çünkü çatlakların olmayacak ve kilo sorunun olmayacak dikkat edersen bu buna işaret :)) herkesin olmak isteyip olamayacağı şey işte :))
Rapunzel2019 Babydogan Bende şuan 6 aylık hamileyim. Minicik karnın var diyorlar 🤗 Biraz daha bekle yakında oturup kalkamayacak kadar büyüyecem 🤗
ipekveannesi Babydogan bende bu aralar göbeğime taktım 🙄 19+4 olduk herkes bebeği nereye saklıyosun göbek nerede diyolar karnı çıkanlara o kadar özeniyorum ki 😒
Babydogan ipekveannesi halimden en iyi sen anlarsın o zaman arkadaşım ☹️ bende çok özeniyorum ve karnın niye çıkmadı dediklerinde üzülüyorum ☹️
Bebehlimmm Babydogan kıx benim 30dan sonra karnım büyüdü söylemesem kimse anlamaz daha ne istiyorsun büyük karın iyi birşey değil
Gamze43 Babydogan normal canim kimisinin iç karnı geniştir bnim arkadaşta çevremde bazı kişiler öyleydi son aylar bir çıktı karnı masallah baya çıktı yanı 😂
Rbs111 Babydogan zayıfım diye karnım çıkar sandım 27+4 oldum bu fotoğrafı bugün çekildim 50 kiloyla gebe kaldım 57 kiloyum şuan https://hizliresim.com/5Nnkaq Kimse inanmıyor hamileliğime. 7. Aya girdim 3 aylık gibi diyolar 😂
Babydogan Rbs111 gerçekten şok oldum 😦 iç karnımız büyük galiba tek iyi bi yanı var çatlağımız olmicak sanırım 🤷❤️