Deletedmom0043 aynen öyle canım, zaten herşeyi kafamıza takıyoruz panik oluyoruz, tedirginiz birde bunu takma kafana, en güzel günlerimiz olduğunu söylüyor tecrübeli anneler, mümkün olduğunca anın tadını çıkaralım (her ne kadar bende yapamasamda bunu)