Deletedmom0043 Prospektüsünde bile kullanımı bıraktıktan bir ay sonra vücuttan atılıyor yazıyor. Bende 7 ay roaccutane kullanan biri olarak söylüyorum, ilaç bittikten 10 ay sonra hamile kaldım. Şükür şimdilik bir sorun yok. Şunu da söylemeden edemeyeceğim bir arkadaşım roaccutane kullananlar hamile kalamıyormuş çocuk olmuyormuş dedi yüzüme resmen. Felaket tellalı gibi gerçekten bazıları.