Eylulmom LeylaCan daha düşmez sanmıyorum aksine artar bence çünkü bu besiklere talep çok gibi talep çok olunca malum fiyatı yukseltiyolar
R_abia bebiiimamm hepsiburadadan 630 tlye aldık☺️ Evet öyle yapacağım zaten ama şuan gerek olmadığından böyle koydum yoksa anne yanı olarak kullanacağım ilk zamanlar yatağa bitişik 😁
AYsegulusal LeylaCan Mutire arkadaşlar ben aldım kurdum kıymık sorunu yok gayet doğal ahşap yatağı da kötü değil içimiz.rahat etsin zaten sorun olunca hemen değiştiriyor lar iş hepsi burada Ä yorumlar da öyle yazıyor du 629 Ä almıştım indirimse iken benim doğum salı inşallah hepimiz memnun kalırız https://i.hizliresim.com/Xb0g0k.jpg
LeylaCan AYsegulusal Sağlıkka kucağına al inşallah güzel günlerde kullanmak nasip olsun, çok güzel duruyor 🌸
LeylaCan Sedagll https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-organik-besik-anne-yani-lux-bebek-besigi-60-x-120-cm---krem-prenses-p-HBV00000F01ZG?magaza=Bedding+Heyner bu linktekini aldık biz
LeylaCan LeylaCan kızlar heyner beşiği merak edenler vardı. Ben çok beğendim açıkcası kalitesi vs. sadece yatağı sünger gibi ama babynest ile kullanıcam ilk zamanlar. Fotografını atıyorum 🐣 https://i.hizliresim.com/AOPzMQ.jpg Mutire Esrdmr Sedagll
Busraa32 LeylaCan büyük ihtimal bir hafta kadar bekledim bende fiyat düşmedi 800 e aldım şimdi 810 olmuş aynı yerde
R_abia LeylaCan hayır kesinlikle hiç kıymık yok heryerini çekip atabilirim bence için rahat olsun ☺️ Senin aldığında benimkinin aynısı sanırım
Mervednr LeylaCan yok valla kıymık falan sorunu yok canım. Gayet kaliteli iş görür. Nevresimi falan çok iyi değil ama iş görür. Ben ekstra nevresim takımı almıştım önceden zaten. Sadece yataklar 400 liradan başlıyor kısa süre için çok para geliyor
Eylulmom Senalii bende temmuz ayında aldım ama benimki beyaz. Beyazın nedense fiyatı daha yüksek diğer ahşaba göre
R_abia Sedagll https://i.hizliresim.com/ang9z4.jpg https://i.hizliresim.com/86Xqzn.jpg https://i.hizliresim.com/DOGzDo.jpg
Sdemirel LeylaCan biz de bunun beyazını aldık ben cok beğendim 🤗🤗 güle güle kullanmak nasip olur inşallah hepimize