Tgce16 LeylaCan ben aldım canım çok güzel kullanışlı uzun süreli kullanılır anne yanıda oluyor zaten, yatağı da güzeldi ama aynı satıcı mı bilmiyorum
Mskywalker Ben de heyner aldım canım. Bebiş gelmeden memnun kaldım çok. Hantal bir şey değil. Bakalım bebiş de memnun kalacak mı. Kurulumu basit tek başıma kurdum. Her şeyin içinde olması güzel yastık yatak yorgan. Bi de indirimden 600e almıştım ben valla baya ucuza geldi. Belki de o yüzden bu kadar hoşuma gitti 🤣
Kbra7777 sdsd bende çok kararsızın park yatak daha kullanışlı diyorlar bebek hareketlenince rahat eder diyorlar tecrübeniz nedir ?
Sayalcan Bende aldım kendi sitesinden pazartesi salı elimde olacak. Yorum atarım. Kendi sitesini ziyaret edin indirim oluyor üye olarak sipariş verirsen
Sayalcan https://imgyukle.com/i/oGsFCG https://imgyukle.com/i/oGsMsS. Başardım sonunda beyaz olanı aldım bende🙂
Sdemirel LeylaCan biz de bunun beyazını aldık ben cok beğendim 🤗🤗 güle güle kullanmak nasip olur inşallah hepimize
Sayalcan Sdemirel güle güle kullanın çok güzelmiş buda. Ben 1 yaşında oda yapmak istiyorum ev alacağız o yüzden küçük ve fiyat olarak en uygunna gittim 🙂
Sdemirel Sayalcan biz de beşik aldık sadece kuzum bi de küçük bi dolap oda yapmadık ileride yaparız odasını dedik 🤗sizinki de cok güzel güle güle kullanın inşallah kaç haftalıksınız🤗biz 31+4
Mskywalker LeylaCan olsun yine de arada çok fark yok bazı beşikler 1000 küsür tl ya ben kendime yatak alırım o paraya 🤣
Bosnian17 LeylaCan çok teşekkür ederim sizin de güzel günlerde kullansın bebişiniz sağlıcakla inşallah 🙏🏻