LeylaCan bende aldım hepsi burada dan ahşap olanında kıymık sorunu olduğunu bende duydum o yüzden beyaz lake aldım ilk geldiğinde bi boya kokusu vardı ama şuan hiç koku falan kalmadı eksik parça olabilir diye hemen kurup baktık anneme almadan önce bundan alıcam diye gösteriyordum başka yerlere de bakalım falan diyordu beşik geldiğinde bizdeydi beraber kurduk eşimle üçünüz o bile bayıldı çok güzel dedi hem hafif tek elinle bile oynatabiliyorsun ben beyaz Fransız küpürlü olanını aldım pek sevmiyorum renklisini ama beğendim yani hiç düşünme derim 😊