Cansutgy91 ktnzehra49 hayırlısı olsun ben bugün sordum 2 günde 2 kattan fazla artarsa ikiz olup olmadığına karar verebiliriz dedi
Ozlemgul Ben adet olmam gereken gün kan verdiğimde değerim 1146 çıkmıştı . İkiz olsa doktor keseyi gördüğünde söylerdi çift kese gözükürdü
Deletedmom0043 Cansutgy91 yok normal geldi bana 4+3 de bizim kesemiz görünmüştğ, kesenin görünmesi için değerin 2000 şerde olması lazımdı sanırım 😂 olsa benimki ikiz olurdu
Cansutgy91 Deletedmom0043 benimde kese gözüktü 717yken ve daha küçük olmasına rağmen :) çok değişik duygular ya
Rabia83 Cansutgy91 canım ikiz pek değerle alakalı değil benim 5 buçuk haftalıktı öğrendiğimde 10 bin küsürdü değerim bi tane kese bi tane bebek var ☺️
Defneninannesi16 Cansutgy91 ılk degerım 715 idi 10 gun bekledım ultrasyon ıcın gittiğimde 7+2 idim bebegı bıle görmüştük cok sukur
Ilaydamuslu DnHazrlklar benim 4 haftalıkken 75 çıktı 2 gün sonra gitmiştim sanırım tam hatırlamıyorum 2 gün sonra geldiğinde 2 kat artması lazım normal gebelik sayılması için demişti ozamanda 250 çıkmıştı
Cansutgy91 Tugce1803 doktorum 2 gümde 2 katı değil de örnek veriyorum 4 kat büyürse öyle diyebilirz keseyi görmeden yine bişey diyemeyiz dedi
Rabia83 Cansutgy91 malesef KuZum söylemedi son kontrolde ama Perşembe günü randevumuz var gün sayıyoruz bakalım sağlıkla olsun öncelikle ama tabi ki merak duygusu zirve de
Tugce1803 Cansutgy91 Sen yine de ümitlenme 4 katından fazla artmasına rağmen tek kese tek bebek olabiliyor. Ki dediğim gibi beta hcg yle ikiz durumu belirlenmez😊Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin🙏🌸
Cansutgy91 Tugce1803 hayırlısı tabi canım da ikiz bakmak da öyle kolay değil allah isteyene versin diyelim 😀