Cansutgy91 onlar bize şefaatçi olacak inşallah canım .. ben de senin gibiydim elim hep bilinçsizce karnımdaydı.. arkadaşım uyardı güzel bir dille . dikkat çekersin nazar olursun yine üzülürsün dedi .. daha yeni söylüyorum herkese ben de ..zaten saklayamıyorum çünkü zayıf olduğumdan mı bilemiyoruz ama karnım çok büyük gören 5 aylık oldun heralde diyor 🙈 herşey güzel olacak emin ol ☺️ İkili testten korkuyordum ben çok şükür o da güzel çıktı içimi ferah tut🙏🏻