Annehayali33 CanNurdan kizlar eczane kapali yaaaaa elimde test te yok 😔eşime söyledim inşallah akşam getirecek neden bu saatte kapali anlayamadim yakindada sadece o vardi
Badevehande Her türlü çıkar hamileysen. Bir gün geçtiğinde silikti 3.gün kopkoyu kırmızı iki çizgi vardı benim 5.günde yapıp öyle kan vermiştim
Ikbalper Annehayali33 benim reglime 4 gün varken çıkmıştı testte silinik olarak🥰 artık yapabilirsiniz 🥰🥰🥰
Deletedmom00313 Ikbalper https://i.hizliresim.com/DOGNko.jpg adet günüm dün veya bugün dün olmadım hala gebelik testim bu şekilde sizce ??
CanNurdan Deletedmom00313 çok ama çok silik bir çizgi gördüm gibi bi kaç güm sonra tekrarlayın testi ya da kan testi yaptırın 😊
Ncsss Deletedmom00313 silikte olsa bi sonuç görünüyor ama albi marka genelde 2.cizgiyi hep silik yada bozuk sekilde gösteriyor baska marka ile denemenizi tavsiye ederim
Ecegul Annehayali33 adetime 5gun kala erken gebelik testi yaptim(productor early) Hemde sabah idrarı degildi. Pozitif çıktı sonra hen kan testi yaptirdim oda pozitifti . Bence bir an once yap . erken gebelik testi daha net sonuc verir