ekara folikasit üç aydır kullanıyorum canım ek bir ilaç kullanmıyorum bebek düşünmeden öncede kullanmazdım ağrım sızım olsa dahi ilaç kullanmaya biraz karşıyım yani neden bilmiyorum ömrümde kullandığım tek hap folikasit diyebilirim 😂 geçen aylarda hep negatifi görüp üstüne bir saat sonra adet olunca beklemek istiyorum biraz bende tedirgin davranıyorum 🤦🏻♀️