Betulsna inş bebiş vardır bende akşam 7 gibi fln yedim ama aç gibiydim bj saate yine yedim 🙈 ve sanki karnımın Sol tarafında ağrı var gibi yok gibi çok değişik ve birde afedersiniz özür dilerim ama akıntım normalde olması gerektınce olurdu şimdi bi oluyo bi hiç olmuyo ve malesef kokusu çok rahatsız ediyor 🙈🤔