espalp daha önceki kpntrolün ne zamandı canım.benim doktorum şehir dışında,yaşadığım yerde değil.ben de kontrol süremi uzattım da içim rahat etmedi ondan sormak istedim.bir sonraki kontrol 36 ya denk geliyor benim de.nst bağlandım sorun yoktu,yarın yine bağlanacak