uyanikkeda11 benim 33’te vardı dediğiniz kasık sancısı, sızlama, çatı kemiği ağrısı falan. 34’te doktora gittim hepsine normal dedi. 35 oldum mide bulantısı ve baş dönmesi başladı. Küçük tansiyonum 5’e düşüyor fenalaşıyorum. Dün gece kusma da başladı. Doğuracak mıyım acaba diye düşünmeye başladım ama hiç sancı falan hissetmedim 🤷♀️ 30’lar ne zormuş🤦🏼♀️