GulendamEsra bir süre adalat yada nidicard mı kullansanız doktora sorup.benim de çoktu sertleşmeler.hatta hunileşme olmuş rahimde dendi.rahimağzı 31mm idi 32.haftamda.sonra sertleşmeler kasılma olduğundan doktorum günde 2 adalat crono iç dedi.ki zaten normal doğum olcaksa 37 de falan bıraktırır ama birkaç hafta daha tutar hap belki diye diyorum siz de sorun doktora diye.ben de 35+2 yim şuan.bebeğin kafası çok aşağıda,bazen sanki tam oramdan bişey kurcalıyo gibi karıncalanır gibi tuhaf bir his oluyo.