espalp Blgzr_58 bence başka doktora gitmelisin canım. Yarın özel hastanelerde muayene vardır ben hep ctesi gidiyordum 🙏🏻 Randevu bulmayı deneyebilirsin istersen 🙏🏻
Azracan Blgzr_58 değerin düşük değil canım yüksek olduğu için kafa karıştı onun için kalb atışı olsada ertesi hafta durur eltim öyleydi sağlıksız gebelik bu canım
Azracan Blgzr_58 Canım İnşAllah öyle bi durumun olmaz herkes aynı olacak değil İnşAllah sağlıklı bi bebektir yarın güzel haberlerini alırız
Medine_1992 hanımefendi zaten üzgün ve telaşlı eltinizde olmuş olabilir ama siz yine sağlıksız falan diye net konuşmayın bir doktora görünsün inşallah ne kalbi durur ne de sağlıksızdır mesajla daha da üzmeyelim..
Azracan Medine_1992 canım vallah kötü niyetim yoktu sade elitimde öyleydi onu dile getirdim İnşAllah öyle bişey yoktur herkeste aynı olacak değil zaten bende çocuk hasretiyle yandım13 sene 😔istermiyim bi zarar gelsin
Medine_1992 Azracan çok kibarsınız anlıyorum birden öyle okuyunca üzülebilir diye düşündüm rabbim mutlu uzun sağlıklı ömürler nasip etsin bebişinizede sizede 💞
Deletedmom2224 Blgzr_58 değerler çok çok iyi başka bir doktora görünün derim. Ayrıca 2 haftalık bebek ultrasonda görülmez çok saçma konuşmuşlar. Bu değerlere göre 8 değil ama en az bi 6 haftalık hamilesinizdir. 8 haftaya göre düşük çünkü
Turkolog Blgzr_58 nesi hoşuna gitmedi ben anlamadım? 2 günde bir iki katı artacak zaten. Bence bir doktorla kalma valla ben ilk hamileliğimi öğrendiğim de 3 ayrı doktora gittim. Farklı bir doktora da gitmelisin.
Blgzr_58 Medine_1992 evet canım ilk gebeliğimdi seninde dediğin gibi hayırlısı buymuş yapacak bişey yok